De riktiga Fjällen

En dag fick jag följa med pappa på jobbet.
Vi åkte supertidigt hela vägen ut till Arlanda.
Där fick jag cola och jättegod macka innan vi satte oss på ett flygplan.
Där ville pappa att jag skulle läsa Bamse.



Det var jätteroligt - not!
Artig som jag är gick jag istället runt och presenterade mig för alla ombord.
Det var jättefiffigt visade det sig senare, eftersom alla visste vem jag var....
Men väl framme var det snabbt ut i backen.
Jag gillade liftåkningen bäst.



Sedan fikade vi och vilade lite. När pappa sedan jobbade var det en snäll tant - Bianca - som lekte med mig.
Till slut var det dags för middag på Stella Polaris. Jättetrevligt!
Jag hjälpte kocken hela kvällen.

Jag gillar Hemavan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0