Snart födelsedag!

Även i år blir det födelsedag...
Den här gången blir jag fyra år. Det är med lite skräckblandad förtjusning som dagen nalkas. Jag har ju lovat vitt och brett att jag skall ge min napp till Gammelgäddan, den dagen!

Vi får se hur det blir med det....

Som vanligt skriver jag ner några tips på lämpliga presenter:

1. Fotbollsmål.
2. Vettigt fiskespö. Min pappa har jättekrångliga. Kolla bilden



3. Radiostyrd båt (till poolen)
4. Att mina kusiner verkligen engagerar sig i julklapparna de fick av mig....
5. Att sommaren varar länge.
6. En egen Padda.
7. Lite fräcka märkeskläder.
8. Trumset (ett riktigt).

Listan kan göras lång, men jag stoppar där så länge.
Eventuellt kompletterar jag innan tisdag den 24 juli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0