Tiden går fort...

Det senaste halvåret har inneburit ett stort steg för mig, men kanske inte har varit något stort steg för mänskligheten.
Jag skall inte trötta ut dig, kära läsare, med någon lång utläggning, men några korta återblickar kan vara på sin plats.
De 30:e Olympiska spelen hölls i London med några få fina svenska insatser. Mest minns jag Lisa Nordéns silver i Triathlon. Både mamma och pappa skrek som galningar under målspurten!
När Fredrik Lööf tog guld i segling skrek bara pappa.
Den 14 oktober hoppade en galen Österrikare, Felix Baumgartner, ut från en luftballong sisådär 40 km ovanför jordens yta. Det var spännande!
Den 6 november valdes Barack Obama till president i USA för ytterligare fyra år.
Och den 21 december är Mayakalenderns stora årscykel till ända. Den har funnits i 5 125 år. Vad händer när den tar slut? Visste dom något som inte vi vet..?

Med tanke på det ev abrupta slutet den 21 december, känner jag att jag vill publicera en del händelser ur mitt rika liv från den gångna hösten - innan det är för sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0