Mina bästa kusiner....

Förra julen fick mina kusiner varsin fantastisk present. De fick varsin dag med mig.
Man kan fundera hur de tänker men det är bara två av kusinerna som utnyttjat denna ynnest.
 
Den ena var min stor-kusin Cillan som tog mig med till Skansen. I år blev jag inte biten av fåglarna!
Den andra var Maria som tog med mig till Gröna Lund. Nu när jag passerat 1 meter, får jag köra radiobilar!
 
 
Här ger min (kyckling-) mamma viktiga instruktioner angående min vård....
Se hur allvarlig hon ser ut och hur trött jag blir av det.
Vilken tur att Maria inte lyssnade...
 
Nu är det tre kusiner som inte utnyttjat förra årets julklapp. Jag funderar på om jag skall var schysst och förlänga erbjudandet...
Vi får se på Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0