Outfit är allt

Mamma och Pappa tog mig med till skiduthyrningen. Mamma köpte jättefina RÖDA skidhandskar. Den snälla killen bakom disken hjälpte mig att ta fram jättesnygga RÖDA HEAD skidor,
en jättesnygg RÖD hjälm,
schyssta "Hemavan" googels och GRÅA pjäxor.



Klart som 17 man blev sur.
jag ville såklart ha RÖDA pjäxor, men det tog ganska lång tid innan pappa fattade vad jag menade eftersom jag inte kan säga "R" och då blir kanske "Jöda" svårt att förstå. Jag inser det nu, men just då var jag väldigt upprörd.

I vilket fall så gick vi tillbaka till  den snälla killen i skiduthyrningen. Han tog fram ett par helt splirrans nya RÖDA pjäxkor. De var fräna!



Kolla så läcker jag var i backen, när jag fick bestämma outfiten.

Skidåkningen då?
Ja det gick bättre än förra åren, men förhoppningsvis går det ännu bättre nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0