AS med KVBK

Efter att man har åkt skidor skall man gå på After Ski.
Vi valde att dra till Centrumhuset.
Jag visade vägen...



Där uppträdde "KVBK"!
Vem är det undrar du då? Kanske Världens Bästa Kille
En helknepig snubbe, men väldigt rolig och underhållande.



Jag bjöd honom på chokladkaka, en det bästa var ändå att jag fick hur mycket läsk som jag ville.



Jag måste säga att efter att ha prövat på fjällen måste jag faktiskt erkänna att det är väldigt bra. Man käkar en god frukost på morgonen. Drar till backen, åker lite, softar lite med choklad och vispgrädde. Sedan dags för After Ski följt av bastu och bad i varma tunnor - utomhus. På kvällen en god middag och sedan hänga i baren innan det är dags att sova.
Jag kan nog vänja mig vid pappas jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0