Andys lekland

Nu har jag äntligen hittat mitt favorit ställe att hänga på under helgerna. Vi har besökt Andys lekland. Jag var där med mamma och pappa.
Ruschkanan var jättelång. Det blev första stoppet...


Jag åkte på magen. Mamma tyckte det var helt ok, men sedan när jag skulle testa den branta rutschkanan så stoppade hon mig resolut, men pappa tyckte det var spännande....
I stället blev det studsmattan... Tror ni jag blev svettig?


Jag studsade runt hur länge som helst och lärde mig några häftiga trix. Nu skall jag önska mig en egen till min födelsedag i sommar....
Mot slutet av besöket blev det lite vila i bollhavet för mamma.


Medan jag fortsatte att hoppa och hoppa.
Till sist lurade pappa iväg mig med hjälp av en glass-muta.

Men nu har jag hittat ett perfekt ställe för blivande barnvakts-kusiner att på ett enkelt sätt roa mig en hel dag...
Vem vill ta hand om mig så att mina föräldrar kan träna, gå på bio eller bara ha en bf-dag?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill gärna åka dit med Gustav, jag älskar Andy's :) Jag får försöka planera in en Stockholmshelg snart! Kram

2011-03-25 @ 14:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0