Överraskning

Vet ni vad?
Min Pappa är tokig. Men det är Mamma också....
Vet ni vad som hände en dag?
Jag fick åka buss med mormor, farmor, kusiner och min syrra.
Sen fick vi gå en bit långt ut på en klippa.
Efter en stund - så kommer en vitklädd "HD-snubbe" fram - och sedan min mamma och pappa.



Sedan pratar gubben, Chris och Anders sjunger, sen pratar gubben igen -innan har tar någonting och håller upp i luften. Jag trodde han skulle slå min mamma. Men det gjorde han inte. Kusin-Maria berättade att han välsignade ringarna som de gav varann. Jag var alldeles vilsen och förstod inte riktigt vad de höll på med.

   
Men vet ni vad de gjorde?
De gifte sig... Det betyder att mamma skall byta namn och heta Lindberg; precis som Pappa och jag.
Sen vet jag inte riktigt mer vad det betyder. Men de tycker väl, typ om varann...



Visst var dom fina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0