Matfrossa

En dag var jag på Skansen. En härlig plats mitt i Stockholm med djur och hus, olika matstånd och aktiviteter. Jag började besöket med en korv. Se så glad jag blev... Nu kan ju inte den här dagen gå fel...



Det blev ju inte sämre av att man fick pröva på att köra bil. Härlig känsla!


Det var dock en äldre kille, kanske i 4-5 års åldern som hela tiden körde på mig. Men hans föräldrar tröttnade fortare än mina - så efter 6-7 åk gav han upp.
Sen blev det sockervadd. Mysigt!


Som snabbt följdes upp av glass...


Inte behöver mamma truga mig inte....

Men sedan var det dags för lite kontemplation och funderingar över hur djuren egenligen håller på...

Här studerar jag en ko som kissade jättemycket, sen klev hon i kisset, precis som om det inte berörde henne. Jag tycker att det är lite läskigt när jag gör det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0