Utkörd från Formex

Även om man är liten kan man ju vara intresserad av design och inredning. Jag är det.
Idag gick Pappa och jag gå på Formex mässan.
Allt gick bra till en början när vi besökte Lottas monter.



Sedan hamnade vi hos en dansk som hade massor av leksaker. Efter en stund blev han lite irriterad och tyckte inte alls att jag hade dekorerat hans grejer som han ville ha det...



Pappa fattade vinken och vi gick därifrån...
Till utställningsmontern vid entrén. Där kände jag mig hemma eftersom de byggt en pool.



Men det var då det började gå illa. En sträng tant kom och skällde på Pappa att jag gick lös. Det var strängeligen förbjudet. Så antingen satt jag mig fastsurrad i min vagn eller också ville hon att vi gick hem...

Jag blev skitsur på henne och ville inte alls sätta mig fastspänd i vagnen (även om det är en McLaren).



Årets Formexmässa besök blev ganska exakt 53 minuter långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0