Söndagspommenad med Pappa

När mamma är på jobbet - och det är hon ofta - så brukar Pappa och jag ta en söndagspommenad.
Då tittar vi på allt i vår omgivning, pratar och diskuterar om allt möjligt.

    

Sedan får jag ofta en väldigt lust att springa, klättra och busa. Här står jag och planerar allt i en liten paus.

Sedan brakar det loss. Jag springer snabbt till närmaste lekplats eftersom jag hittar alla...



Här har jag hittat en kostig gunga, sedan springer jag vidare, med pappa hack i häl, till klätterställningen.

      

Till slut landar jag högst upp.



Där kan jag njuta av utsikten och pusta ut.
Sådana här äventyr får jag aldrig göra med mamma. Hon blir så orolig.

Fjantigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0