Julgalan

Min mamma jobbar på Globen. Där har man sedan några år tillbaka Julgalan.
Man äter julbord, ser en show och partar tillsammans med 2000 andra människor.
Pappa har också varit inblandad i detta, men det var många år sedan - innan Globen var byggd. Därför var man tydligen tvugna att hålla till i en förort som heter Nacka...

Nu var jag på Julgalan med mina två kompisar; Ben och Wille.



Det var jättehäftigt i alla fall för på vårt bord spran alla artister fram och tillbaka.
Eftersom jag satt på trappan, fick jag kasta mig undan hela tiden och när jag inte hann fick pappa rycka in och lyfta bort mig.
Men det gick bra varken Charlotte Pirelli, Danny eller Brolle blev sura!

PS/Förresten sa jag att man kunde hämta hur många skumtomtar som helst!!!/Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0