By by 2011 - Welcome 2012

Nu är det dags för Nytt År igen!
Det blir mitt femte år! Hur nu det kan komma sig?
Jag är ju inte ens 3½ år ännu???
Jag föddes 2008, sedan kom 2009, 2010 och 2011. Nu börjar snart 2012. Det blir väl fem år.
Men Mamma och Pappa säger att jag skall fylla fyra till sommaren.
Jag känner direkt att jag kommer att få väldigt svårt med mängdläran i matte, när det väl är dags!

Skickar med en förhoppning om ett fantastiskt 2012 och mina nyårslöften:

Jag skall:
* lära mig simma!
* lära mig cykla!
* få till det med mina "S" och "V"!
* vara snäll mot Mamma & pappa!
* vara ganska snäll mot alla andra!
* utveckla mina sociala egenskaper ytterligare och därmed vinna ännu fler vänner och fans...

Eller vad tror du?



Från mig till dig - ett Gott Nytt År - 2012! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0