Utelåst, eller innelåst?

I kväll satt mamma och pappa på balkongen och drack läsk!
Jag var inne i rummet och skulle skojja med dom. Så jag drog igen balkongdörrarna och låste.
Tyvärr blev det inget roligt för jag har inte lärt mig hur man låser upp. Så mamma och pappa satt därute och försökte instruera mig hur man låser upp en balkongdörr. Men, hallå!
Jag är bara drygt 2½ år!!!!
Jag tröttnade ganska snabbt och satte mig att se en DVD, men jag märkte att framförallt mamma blev mer och mer hysterisk, medan pappa försökte lugna henne. De tjoade från balkongen ner mot marken och efter en halvtimma kom det en kille från receptionen in i rummet. Han visade mig hur man låser upp och öppnar balkongdörren.

Mamma blev jätteglad när hon fick krama mig efteråt.



Jag blev lite trött av all uppståndelse.



Jag satte mig och såg klart filmen...

PS/Nu är mamma lugn igen, men jag hörde att hon planerar att skriva något om detta i frågeformuläret./DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0