Sommar-glas-ögon-buffé

Nu känner man lite hur det pirrar i naturen. Snön är borta. Gräsmattan ser smutsig ut. Träden har knoppar. Cykeln och alla bollar måste pumpas. Våren och snart sommaren är på ingång.
Då är det dags att förbereda sig.... för vilka "glades" man skall ha.

Här kommer mina favoriter just nu...

Först har vi mina blåa Ray Ban som jag ärvt från något annat barn.



Sedan är det mina svarta Ray Ban wayfarer..

 

Här är mina Pilots...



Spindelmannen brillorna är gjutna...



och även Dinosauriebrillorna med lite 60-tals retro.



Nu är frågan vilka som passar vid olika tillfällen?
Kanske skall jag starta en omröstning bland mina trogana läsare på bloggen.
Tips och råd efterlyses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0