Beach Party

Ja får hänga med på allt. Men jag lär mig också väldigt många saker. Här-om-kvällen åkte vi alltså Tuk-tuk till Surim.
Där blev det Beachparty med några av Pappas gamla kollegor på Ving.
Det var Agge som tog med mig på en promenad på stranden.

 

Hon visade när de skickar upp rislampor i himlen



Det var urhäftigt.
Sedan var det Johan som busade med mig och mina gosefiltar.



Han visade mig grodor, krabbor och dinosaurie ägg. Väldigt rolig kille..

Till slut blev det lite stökigt när alla pratade i mun på varandra, skrattade och tjoade.
Jag försökte stänga av genom att sätta min elefant på huvudet. Det gick inge bra.



Det blev väldigt sent innan vi kom hem. Därför blev det ingen frukost.
Men vi han ner till restaurangen precis innan de stängde Lollo buffén på lunchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0