Basket

Jag har många talanger och jag testar dom en efter en.
Om några år det dags att välja - vilka talanger man skall odla för att bli riktigt duktig.

Min mamma är väldigt ivrig när det gäller att testa vad jag är bra på. Hon kan nästan inte vänta tills den dag hon får stå vid sidan om och coacha mig.
Idag var det basket testet som gällde.



Jag tror att jag blev godkänd. I alla fall så satt distansskotten skönt...
Så nu får vi se. Om jag skulle bl sådär 2 meter lång så kanske basket kan bli en av de idrotter som jag i framtiden skall utöva - vid sidan av hockey, golf, friidrott och tennis.
Min pappa är med laidback när det gäller idrott. Men han skulle nog bli glad om jag lärde mig paddla kanot!
Time will show...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0