B&W

När mina föräldrar skall ut på lokal så skjutsas jag runt till lite olika människor. Jag är ju en öppen och social kille så jag har inga stora problem med det. Jag gillar att utveckla mitt nätverk.
I helgen var jag ut kommenderad till Benjamin och William.
Det var urkoolt. De är 7 och 9 år gamla, alltså typ jättestora - i min värld!
Sedan har de en rolig men tokig pappa, som pratar konstigt. Men han är från Canada och där vet de ju inte om de skall prata engelska eller franska, så även utan att blanda in svenska, så blir det ju lite roddigt att förstå.
Mamman är jätte snäll.

Här myser vi i soffan....
 

Sedan, när det var dags att sova hade de bäddat en jättesäng för alla oss tre.


Jag fick ligga i mitten och saknade inte mamma och pappa alls.

Tack B&W för jättebra barnvaktsservice.
I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0