Konfirmation igen

Nu är min "extra-syrra" också konfirmerad!
Nu har vi återigen varit i kyrkan. Den här gången en jättestor och fin.
Denna gång var det Kellys tur att bli invald i kyrkans hemliga ritualer.



Hon fick hedersuppdraget att bära symbolen - korset. Jag vet att Dan Brown har massor av spännande symbolförklaringar till Konfirmationsritualen och Korset. Men det kan vi ta i en senare blogg.
Idag var det Kelly som skulle firas.

Direkt när alla kom ut på kyrkbacken så styrde jag runt och letade efter henne. Trots att alla var maskerade i likadana klänningar så hittade jag henne....

     

Först blev hon lite generad men sedan släppte det och vi kunde kramas på riktigt!



Mysigt va?
Jag hade dessutom med mig min nya Tiger-snuttefilt, dagen till ära. Den luktar fortsatt ganska rent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0