Palon, Nisisros

Efter en natt på Symi drog vi vidare till havs. Kvällen innan hade kaptensmötet (vi har tre stycken) inte gett något klart direktiv för vilken kurs vi skulle ta. Därför tog jag, mamma och Farbror Janne tag i planeringen när vi lagt ut.
Annelie och Björn kollade efter delfiner medan vi styrde mot Palon på Nisiros. En jättefin hamn. Det bästa av allt var att det fanns en lekpark. Där träffade jag Ioanna...... Vi gungade och lekte.

     

På natten släppte ankaret och alla var uppe och fixade, men inte jag och mamma.

Dagen efter gick vi i stället till stranden och badade.


Det var sand av det svartare lavaslaget som satt fast jättelänge. Farbröderna bannade mig för jag drog in sand på båten...
Dom som spiller vin hela tiden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0