Äntligen semester

Dagis i all ära, men visst är det skönt att bara få dra iväg på semester.
I lördags morse  blev jag väckt i ottan. Ingen frukost; bara rätt ut i bilen för färd till Arlanda.
Sen iväg med ett flygplan. Trångt och jäkligt....
Men jag hittade passager ingen annan såg.
   

sen var vi äntligen framme i Grekland. Först en mellan landning i Athen, med McDonals på flygplatsen. I like. It's the same all over...  
Jag passade på att ringa till Farmor... och sedan hoppade jag lite så att piloten på planet vi skulle åka med blev alldeles imponerad.

 

Till slut landade vi på Rhodos. Pappa och jag kollade planet





Sedan var det dags att styra upp bagaget. Därefter drog vi till hamnen och embarkerade Blondie.



På kvällen drog vi ut i gamla stan. En av mina favvokussar var med och det tyckte mamma och pappa var toppen.
 
På restaurangen hann jag knappt äte. Det var hur kul som helst att springa runt. Inkastaren och jag blev kompisar och nu finns jag på deras hemsida.

Sen var det dags för hemgång.



Återigen fick jag rida på Björn ner till hamnen. En låååång dag var till ända. Toppen-start på semestern.
Next stop Symi....
I'll keep you posted

G/G 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0