The Final Edition av 2010 års Önskelista

Till Tomten!
De senaste dagarna har jag varit väldigt snäll. Jag har t.o.m gått och lagt mig före 22 på kvällarna. Man måste ju faktiskt lyda sina föräldrar, speciellt nu när det bara är någon dag kvar innan Julafton.

Jag har funderat en del sista tiden på min önskelista. Här är the final edition:

1. Shreck 4 (DVD)
2. Resa till varmt väder där det finns pool eller typ ett Medelhav.
3. Ett heldygn med en snäll kusin; typ Skansen, Bio, MacDonals och mys med övernattning
4. Trumset (inget sån't där barnsligt)
5. Stickad ny Pippi-tröja av farmor
6. Andelar i min bofond.
7. Flanellpyjamas i strl. 104+
8. Ferrari (alltså en liten som finns på bild i min blogg)
9. Axelband till min guitarr
10. Typ kläder och skor (Mamma förklarar...)
11. Wii spel
12. Egen mobil
13. Snöskottarspade i min size
14. 4-hjuling


Det är väldigt svårt att rangordna saker. Man skulle kunna ta upp mycket fler saker på en sådan här lista men det känns lite övermäktigt att tro på fler än 14 julklappar. Det kan ju slå tillbaka....

Tomten om du hinner läsa min blogg, nu när du har så mycket att göra inför jul, så vill jag bara meddela att jag kommer att vara Jättesnäll de sista dagarna. Om du, mot förmodan, haft några dubier kring det eller mitt uppträdande under tidigare delar av året, så behöver du inte alls fundera på det längre. Jag kan försäkra dig om att du troligtvis kommer att träffa kanske världens snällaste pojke på Julaftonen. Han heter:
Gustav Harry Elmer Lindberg och är snart 2½ år.



Välkommen Tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0