Årets naturupplevelse

I min familj har vi en tradition. På juldagen går vi ut och tar en promenad i naturen. I år gick vi ut på Västra Femöre. Jag fick förståss åka pulka som Björn drog. Annars hade jag nog sjunkit ner i snön och kommit bort - och vem vet kanske hade dom inte hittat mig förrän till våren. I alla fall mycket snö, kallt - fint väder och massor av natur.

Titta bara...


Jag passade på att beundra utsikten över Bråviken med Maria.



De andra gillade också utsikten.



Andra förberedde korvgrillningen. Här är alla fastrarna, mamma och Erik. Sedan har vi morfar och min reserv-farfar - Janne. Till sist jag och en korv!
   

Till slut lyckades vi samlas på ett och samma foto.



Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0