På väg till Grekland

Så var det då dags igen. Dags för segling i Grekland på våran båt.
Tillsammans med mamma och pappa åkte vi ner till Aten häromdagen. Vi hade också med mig två "Nannies", Greta och Kelly.
I Aten gick vi runt och kikade på stan men det bästa var när vi brsökte Burger Kings. Kolla vilka fina kronor vi fick.


Tjejerna tyckte väl att det var sisädär, men ställde ändå upp på bild.

Sedan kom Tommy och Anna ner och då satt vi på hotellets tak och myste.

 
Hotellet låg precis bredvid Acropolis, så vi hade jättefin utsikt. Men det bästa var i alla fall att det fanns pool på taket.



Jag terrorerade alla i sällskapet att de skulle bada med mig. Och gissa - men det funkade!

Nu längtar jag ut på sjön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0