Hemfärd

Igår åkte vi hem från Grekland. Fy och ush, så trist.
Ännu tråkigare blev det av att Tommy blev extra "yrschlig". Han har varit lite "Yrschlig" hela veckan men det trodde vi berodde på alla öl, allt rosévin, whisky och Sjökaffe som han druckit. Men igår, när han inte druckit något sådant, bara vatten, kaffe och cola, så var han fortsatt "Yrschlig". Då fattade han att det var något konstigt. Så han och Anna blev kvar i Aten och fick åka till sjukhus och göra EN STOR undersökning.
Under tiden så flög vi hemmåt. Denna gång blev vistelsen i Budapest lite kortare än på nedresan. Nu hann vi precis fika och shoppa lite taxfree godis. Sen lekte jag lite med Greta. Det är så mysigt att rida på hennes nacke. Man blir liksom lång.



Till slut landade vi i Stockholm. Om man skall vara positiv så var luften sval och frisk! Skall man vara negativ så var det kallt och det spöregnade...
På bussen till långtidsparkeringen försökte jag prata lite med Greta om resan, men hon bara fixade med sin telefon.


I vilket fall som helst så pratade pappa med Tommy nere i Aten. Alla prover var ok. Det som hänt var att han fått in kristaller i örat som påverkat balansen.... Jag fattade ingenting. Men han och Anna får åka hem i morgon.

Slutet gott allting gott!
Nu längtar jag redan till nästa segling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0