Bicyclerace

Jag har nu gått och blivit en "sparkare"!
Mamma kom hem med en present häromdagen. En sparkcykel!
Jag har nu nästan övergivit min 3-hjuling. Samtidigt som jag lider lite av separationsångest, men man kan inte stoppa utvecklingen. Min högst privata evolution är på gång...


Dom senaste dagarna har jag tränat hårt och nu går det riktigt bra.

 

Nu sparkar jag fram längs gatan under överenseende av alla vuxna som står och hänger vid staketet. Där diskuterar de högtrycksprutor, gräsklippare, häcksaxar, gräsfrön, fotboll och annat vuxet.  Ibland kommer en bil förbi och då kommer dom plötsligt ihåg oss barn - och tjoar till - på oss och på bilen.
Huga Dig om du åker för fort på Storsvängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0