Önskelista

Det är väl få som missat att jag fyller 1 år den 24 juli. Just den dagen är jag med familjen på Hurtigruten mellan Harstad och Svolver i Lofoten. Men när jag kommer hem blir det Party.
För att du inte skall behöva fundera så mycket har jag gjort en önskelista med förslag på fiffiga presenter.

Stövlar, helst gröna Hunter, strl 22
Sydväst
Vindfleece, svart från Polarn & Pyret, strl 92
Dreggelrecistenta T-shirts, strl 92
En  heldag med rolig kusin
En flaska MASI (till mamma)
Radiostyrd bil
Mobil, SonyEricsson Walkman
Studsmatta med nät
Sångpåse
Trumset
Ryggsäck, mini-Konken
Trip Trap stol
SHB SBC Bofond


Det var några förslag för att göra det lättare för dig. Men jag är en ödmjuk kille - det är inte innehållet som räknas - det är prasselkooffecienten i omslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0