Ibland är Pappa barnvakt!



När min Pappa är barnvakt så sitter han vid datorn och jobbar medan jag hamnar i leklådan... Där finns massor av spännande saker - i ca 3 minuter!
Sen vill jag ut. Men det reagerar inte han på!
Jag måste kasta saker, tjoa och skrika - länge - för att han skall lyfta ur mig därifrån. Sen vill han att jag skall leka med ett tomt A4 papper eller något annat. Men jag vill ju testa mammas dator, golf-gps'en eller något annat skoj.
Efter att jag fått hans uppmärksamhet märker han att jag bajsat och behöver ny blöja. Sedan brukar vi enas om att jag
jag skall sova en stund!!! När jag vaknar brukar mamma vara hemma och allt är som vanligt igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0