Today was the D-day...



D som i dyk!
Jag har gjort det-som en proffsdykare dök jag rakt ner i vattnet tillsammans med pappa (mamma kan man räkna bort, när det kommer till denna typ aktivitet, hon är tokmesig...)
Det var helt galet... Pappa och jag kollade på varandra, räknade till 3 sedan drog pappa ett djupt andetag och därefter dök vi tillsammans.  Min simlärare var så impad, att hon var tvungen att fråga en gång till hur gammal jag är-tror att hon är lite kär i mig! Hon snackar alltid lite extra med mina föräldrar och liksom hänger runt mig hela tiden!
Pa och jag dök ett par gånger till ute i bassängen och sedan bytte vi teknik, nu skulle alla vi bebisar dyka från bassängkanten och det var grymt coolt-jag kände mig som en delfin!

30 min senare var det dax att gå upp, duscha och hem. Jag var lite trött under bilresan hem, så jag tog mig en liten lur-tror inte att någon såg det-jag får nämligen inte sova då, ma och pa tror nämligen att jag inte kommer att kunna somna om senare (vilket skämt)! :D

Imorgon ska jag på 6-månaders kontroll,återkommer med en uppdateringa av vikt och längd!

Tills dess något att tänka på:

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

A.A. Milne

//G

Kommentarer
Postat av: STORA Syster!

Meen guud- va sööta!!!

2009-02-04 @ 15:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0