Kung i badet!

WOW,jag säger bara WOW!!!
Babysim, det är min grej-idag var det premiär. Jag tillsammans med ett gäng andra kompisar, sprattlade omkring som tokar och föräldrarna tyckte att vi var grymma-min pappa var coolast, han bara kastade runt mig, som en liten vanten. Jag undrar om pappa har något förflutet inom någon vattensport-måste kolla med mamma.

Sedan bar det av hem, lite gröt, lite häng med brorsan och sedan lite sjuka skämt med syrran-shit, ni anar inte hur sjuuuukt mycket långt skönt hår hon har, jag drar i det så fort hon inte har koll (vilket händer ofta...)

Sedan kom partykillern nr1, min kära mamma och förstörde allt-"nu ska snigeln sova"...ja, hon envisas med att kalla mig så, inget jag är stolt över, men hon påstår att jag lämnar spår efter mig!

Så gott folk,keep up the god spirit-med Obama vid spakarna lär det inte bli så svårt!
G

Kommentarer
Postat av: Lilla Greta !! :D

Hah , jaa !

Den första som koomenterar ! Stolt

Jahap , hoppas du lyckas nu då , lilla Gurra ! <3



Puss puss <3<3

2009-01-21 @ 22:15:37
Postat av: Sarah

Jag är så lycklig över att kunna följa din vardag..

Tänk så mysigt. Varje gång jag är stressad på mitt varma kontor ( som dessutom har utsikt över en gjytjeåker)ska jag kolla din blogg. För den får mig så glad.. Puss på dig söta killen. Nu ska jag hämta din polare Adam på dagis. Det är dundermysigt. Han drar oxå i mitt hår mest hela tiden..

2009-01-22 @ 15:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0