Min syster och jag...


...brukar busa järnet!
Jag har en jättebusig, rolig,snäll och söt syster som heter Greta! Hon fyllde fö tonåring häromdagen, det innebär att hon nu ska blondera sig, använda extra mycket solpuder och smörja in läpparna med en massa Idominslava (så att de liksom blir vita...)-tjejgrej, jag fattar noll, men så är jag kille!
Vi firade med värsta goda päronpurén eller rättare sagt jag gjorde-de andra åt något som de kallade för tårta,såg livsfarligt ut,det brann nämligen i den... Storebror hade tydligen "bakat",undra om det förväntas att jag oxå ska ägna mig åt sådan sysselsättning?!
Sedan fick syrran öppna presenter,min var finast-jag hade slagit in min present i en rosa liten låda som det stod LOVE på,ma har berättat att det betyder älskar,så det passade ju bra till syrran! Hon blev tokglad,för i lådan,under allt rosa silkespapper låg det ett presentkort på Gina... Jag vet,jag är en fin kille...

Sedan myste vi och tjoade runt lite-därefter somnade jag lite lätt hostandes in!

Zzzzzzzz
G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0