Idag har min syrra opererats!


För några månader sedan blev min syrra toktacklad under en hård fotbollsmatch (syrran är grym i fotboll), så hennes korsband gick av... Idag kl 11.00 opererades hon och man tog tydligen en sena i låret och dubbelvek 3 ggr och satte i knäet, galet! Tydligen hade hon tokskrattat när de skulle söva henne och hon trodde dessutom att hon var på Gröna Lund-sjukt flummig tjej!
Nu får syrran ligga kvar på sjukhuset i några dagar och sedan hoppas jag att hon skyndar sig hem, så att jag får gosa med henne-hon kanske tom får smaka lite av min morotsjuice! ;)

Fö har ma och jag haft kryprace, chillat, sjungt och dansat tango-nu är det strax dags för välling och John blund. Längtar efter pappa som är i Riksgränsen, tydligen sjukt mycket snö, ska själv dit V10 och åka pulka, mamma kommer nog att besöka deras SPA både en och två gånger! :) :)

Kärlek
G

Olyckshändelser är konstiga saker. Man råkar inte ut för dem, förrän man råkar in i dem.

A.A. Milne

Kommentarer
Postat av: STORA Syster!

Jaa , det e jag det ! Tjejen med sitt nya korsband!! Yeeej !! <3<33<3<3 seeees snart Gurrish!! <3<3

2009-02-18 @ 13:11:47
URL: http://ggretchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0