Grann'pojken!

Hemma på vår gata - har jag en himla massa kompisar.
Först har jag Ina och Nora. Sedan Isak, Ingrid, Pål, William och Annika.
Mittemot mig bor Sebban!
Vi är lika gamla och kan nästan samma saker. Fast jag är bättre i fotboll!



Vi lånar varandras cyklar, sparkcyklar, skatboards, fotbollar och skor.
Sebbans mamma gör mackor till oss när pappa glömmer bort mig. Men han brukar bjuda oss på glass.
Då är han snäll!

Vi leker hela tiden och blir kissnöda samtidigt.



Då kissar vi i kors. Oftast i busken vid vårt garage.
Där har mamma sagt att jag får kissa. Hon blev jättearg när jag pinkade på vinbärsbusken...
Det är mysigare att kissa ute än inne.
Så nu ser jag fram emot en skön sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0