Dopp!

Idag har jag varit på barndop! Det var min kusin Björns bebis som skulle dopas.
Det roligaste var att Min präst - Yvonne dök upp.
Jag var tvungen att påminna henne om att hon döpte mig. Det kom hon ihåg!
Nu funderar jag starkt på om jag också skall bli präst. Det är coolt!


I vilket fall som helst så så gav Yvonne tre namn till bebisen under högtidliga former.



Hedvig Lo Alice Lindberg!
Bevittnade av gudfaddrarna Henke och Limpan, samt några gudmaddrar från Skåne, och en mink!

Visst ser hon glad ut - Hedvig!



Efter dopet minglades det....

Mamma såklart med Farmor och Maria. Pappa och Farmor. Erik, Limpan, Farmor, prästen och tanter...!

   

Till slut fick min Farmor gulla med Hedvig. Då var hon glad...



 Farmor hinner inte i fatt mig längre, annars hade man legat pyrt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0