Hajsan

En dag var vi till Djurgår'n. Ja, inte hockeylaget alltså, utan till den riktiga Djurgår'n. Det där som är en ö i Stockholm. Där besökte vi ett fisk ställe. Jag hade med mig min kompis Spindelmannen. Vi kröp in i en liten gång och ovanför oss simmade HAJJAR! Läskigt!



Men efter en lång stund vid hajbassängen så hamnade vi hos Nemo. Han gömde sig hos havsanemonerna. I samma kar simmade även Doris. Häftigt att se dom på riktigt. Jag har alltid trott att det var påhittade data animationer...

   

Till slut blev det lite mycket fiskar, så jag hamnade i fiket och drack saft. Men då blev min kompis badsugen. Eller också blev han inspirerad av hajjen? Han hoppade rätt ner i saften.



Han är tokigt han - Spindelmannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0