Första utgåvan av 2011 års önskelista

Nu kommer den tiden på året då man prövas i snällhet. Jag har, som alltid, varit otroligt snäll hela året.
Därför känner jag mig oerhört motiverad i min kreativitet att skapa årets första Önskelista.

1. Trumset (inget sån't där barnsligt)
2. Resa till varmt väder där det finns pool.
3. Bilar 2 (DVD)
4. Axelband till min guitarr
5. Wii spel
6. 4-hjuling
7. Egen mobil
8. Andelar i min bofond (Det där har min pappa skrivit).
9. Stickad ny Pippi-tröja av farmor
10. Inga kläder (förutom Pippi-tröjan)
 

Som ni märker är den oerhört kort i år. Men jag upprepar;
Det här är den första utgåvan.

Som en liten inspiration till dig som läser kommer här en mysig bild.
Så här skulle jag också kunna sitta och spela - stilla och vackert!

Barntrummor - Misti DBJ30-56 - Välj färg
Nu är det ju inte jag - än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0