4:e advent och ny önskelista

Idag blev det 4:e advent. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag fick tända 4 ljus, under strängt överinseende av både Morfar Bengt och mamma.



Förresten, jag vet en sak. Just nu är det väldigt nära julafton.

Därför känns det naturligt att såhär mot slutet uppgradera önskelistan:

1. Trumset (inget sån't där barnsligt)
2. Wii spel
3. Bilar 2 (DVD)
4. Axelband till min guitarr
5. Resa till varmt väder där det finns pool.
6. Batman/Spiderman tröja
7. Egen mobil
8. Andelar i min bofond (Det där har min pappa skrivit).
9. Stickad ny Pippi-tröja av farmor
10. 4-hjuling
11. Inga kläder (förutom Pippi-tröjan och Spiderman-tröjan)


Inga stora förändringar som ni märker, men jag känner mig väldigt bekväm i min Spiderman tröja ovan på bilden. Så det är nytt.
Sedan känns det väldigt onödigt att önska sig en resa. Mina föräldrar tar ju nästan alltid med mig på sina resor (men jag är fortsatt irriterad på deras resa till Spetsbergen), så det känns som en bortkastad önskning och ramlar på listan.
Nu skall jag fundera verkligen hårt fram till nästa lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0