När snoret rinner

Min näsa är konstig. Så fort man kommer ut i den kalla vinterluften börjar den att rinna.
Sen liksom fryser det fast under näsan. Det ställer till lite problem ibland om man har napp. Det har hänt att nappen frusit fast i snoret. Det är inte roligt.

Jag hoppas verkligen att detta är en av ungdomens nycker och att det går över när man blir stor. Å andra sidan kanske jag slutat med napp långt innan dess. Och då kan man ju snora på även om det kan uppfattas som lite osexigt. Men tjejerna på dagis snorar de också. Ja, inte Tindra och Alva förståss. De är stora, typ 4-5 år. De verkar dessutom inte ha något problem med mitt snor för de skall altid pussas och kramas....
Det kan nästan bli lite mycket i bland. Kan man kanske spara lite pussar och kramar till man blir stor nog att uppskatta det på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0