I god tid före Julafton - Önskelistan

Nu stundar det återigen mot jul. Dags att samla ihop sig de sista veckorna innan Tomten ställer den där obehagliga samvetsfrågan - Finns det några snälla barn här?
Nu är ju jag mestadels snäll. Ärligt talat hur olydig kan en 2-åring vara....?


Jag har i alla fall tagit alla chanser att visa mig snäll mot tomten, när tillfälle har getts.
Senast träffade jag honom i affären. Jag kramade honom. Det finns bildbevis



Samma dag såg jag också en fantastisk bil (Ferrari)  som jag gärna ser i ett paket. Praktiskt nog syns prislappen på fotot...



I år känns det ännu viktigare med en diger lista eftersom vi skall fira jul med hela släkten, sånär på några undantag. Det blir säkert värsta "Fanny & Alexander" scenen.

Nåväl! Här kommer min lista:

1. Resa till varmt väder med pool.
2. Trumset (inget sån't där barnsligt)
3. Stickad ny Pippi-tröja av farmor
4. Axelband till min guitarr
5. Typ kläder och skor (Mamma förklarar...)
6. Wii spel
7. Egen mobil
8. Andelar i min bofond.


Obs! Jag kommer att uppdatera listna ända fram till julaftonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0