Mitt andra, tredje och fjärde födelsedagskalas...

Det är ju himla fiffigt att fira födelsedagen med mormor och morfar nere i Blekinge. Då blir det med automatik ytterligare födelsedagskalas när man kommer hem. I år hade vi som vanligt ett poolparty med släkten. Jag klädde som vanligt upp mig partyfin!
Min smarta farbror Janne gav mig ett fiskespö. Det testade jag genast i poolen. Då ville ingen bada.
 
 
Sedan var det dags för ett litet party med Latte-barnen. Men de kom med en jättestor present!
 
 
Sen blev det tårta igen....
 
Det sista kalaset stod Totte och Tuttan för. Av mina ständiga "akut-barnvakter" fick jag en jättefin Spindelmantårta. Givetvis i samband med att mamma och pappas dåliga planering, så att Totte som vanligt fick jäkta hem från jobbet och hämta mig på dagis innan det stängde! 
 
Men så är det att leva i min familj.
Man får ta det onda med det goda.
Jag fick i alla fall fyra kalas på min fyraårsdag.
Nästa år fyller jag fem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0