Har ni sett "Lyckliga Familjen"?

Om du liksom jag åkt T-bana hemma i stan (Stockholm allså), så har du inte missat de gigantiska reklamtavlorna den senaste månaden. Vem tror ni gestaltar den "Lyckliga Familjen" Jo mina föräldrar och mina syskon förstås!
Och var tror ni jag finns? Alltså den dumma projektledaren för reklamkampanjen - Kim Wessel - han tyckte inte jag passade in!!! Har ni hört något så dumt någon gång förut.
Under fotoshotningarna fick jag sitta bredvid och titta på med sminkösen och äta majskrokar - i två dagar!

Här har dom poserat upp sig under en av reklambilderna i miniformat vid Nybrokajen!
 

Erkänn att det är patetiskt. Jag tror att min uppenbarelse definitivt hade förstärkt det konstnärliga i bilden...
Dumma Kim!

Kommentarer
Postat av: STORA syster

Guud va snygga vi e !! xDDD <3

2009-07-18 @ 16:47:59
URL: http://ggreta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0