Min mormor och jag...


...gillar att chilla!
Äntligen så kom hon då-min mormor!
Vi (storebror, Kelly och mamma) hämtade mormor på Centralen, hon hade då åkt tåg, typ jätte länge-ända fr Blekinge! Därefter åkte vi hem och fikade, ma köpte semlor , det såg riktigt smarrigt ut-jag fick kalops tror jag...å morotsjuice...:-D
Sedan dess har mormor och jag B U S A T-hon är så himla rolig, jag skrattar mest hela tiden. Tänk vilken tur jag har, som ska få hänga med mormor en hel vecka-WOW!

Nu är det snart dax för min kvällstvättning, blöjbyte, talkning, insmörjning, massage och välling. Vanligtvis brukar jag få bada skumbad ("Trötta persikor "heter tydligen skummet!), men eftersom att jag ff är snorig och hostig, så vill inte mamma att jag ska bada. Tåkigt, för jag äääälskar att bada-vänta bara tills vi åker till Grekland, då jäklars...

Massor med mys till er alla!
G

Kommentarer
Postat av: Pelle Lindberg

Hallå!

Jag vill veta vad du gör och hur du mår. När jag är ute och reser vill man ju veta hur utvecklingen fortskrider med all inlärning. Krypa fort, ställa dig upp, gå, borsta tanden, simma, ja allt roligt!

Hlsn/P

2009-02-11 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0