Julbord på Marsviken

Varje år är det Julbord på Marsviken. Min pappa säger att det är det bästa i hela Sörmland.


Här serveras traditionellt julbord med allt som hör därtill med skinka, ål, sillsallad, Janssons och lutfisk. Mina favoriter blev ostkakan och twist godiset. Men det slank även ner några prinskorvar, sill och lax.


Men mest sprang jag runt och busade. Jag var bl.a inne i köket och hälsade på Oscar och Dennis.
Sen fick jag ihop alla andra på en bild också. Kolla i Saras famn där ligger lilla Wille som bara är två veckor gammal.
   

Men erkän att det är vackert på Marsviken... Snön ligger vit på taken, endast David Ward är vaken...
Hit borde alla åka på Julbord, konferens och golfweekends!

(Obs - detta inlägg är sponsrat av Marsviken Golf & Konferenshotell)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0