Höstresumé

Gud vad tiden går fort. Alldeles nyss var det sommar och sol, varmt och skönt.
Men nu - för att citera Magnus Uggla:
"Nu är det höst och då är det ingen tröst att deppa över förlorad tid!"

När det kommer till hösten känner jag att man kan ta till en del klyscher:
Alla årstider har sin charm...
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...
Don't eat yellow snow!
  
Jag den sista kanske mer gäller vintern...

I vilket fall som helst har det hänt en hel del sedan jag bloggade sist. Jag har bytt grupp på dagis och går numera i Ur & Skur gruppen. Vi är ute hela tiden alla dagar, oavsett väder. Det är häftigt.



Här leker min favorittjej (Maria) och jag på gården i vattenpussarna. Jag tror att jag lyckas skvätta ner henne fullkomligt - varje dag...
Ändå får jag världens största Bamsekram varje morgon av henne.

Det är min tjej det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0