Hur man sänker en Mojito

På vår favoritbar i Nausa, som vi besökte häromdagen, beställde vi glada drin,kar. Allihopa!
Under tiden hängde jag med mamma i baren och spanade in en Grek-Babe.



När sedan drinkarna kom skålade vi och hade jättetrevligt.

  Alla fastrar och farbröder skålade också...



Bilden på mamma och mig är tagen ganska exakt 6 sekunder innan hon ställde ner glaset på bordet - där jag sparkade ut den över bordet.

"Vi som hade så trevligt" sa alla då och gav skulden till mig. Typiskt bara för att jag är yngst.
Men jag tycikte att det var oanasvarigt av mamma att ställa ned Mojiton precis där..
Jag tog dock mitt ansvar och bjöd mamma på en ny...



Då blev hon lite gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0