Stilstudie - Krama Lollo

Det är egentligen helt sjukt. För en vecka sedan visste jag inte vem Lollo var. Nu har vi kramats massor av gånger.
Det är alltså Sunwings och MiniClubens mascot.

Här visar jag lite hur min taktik går till vid poolside:

Först ställer man sig i vägen och sträcker ut armarna. Sedan fäster man blicken tills man får ögonkontakt.

  

Sedan står man bara kvar och låter Lollo komma. Hon blir oftast väldigt fokuserad om man är tydlig - som jag.



Sedan följer själva kramen.

  

Som såklart avlutas med en "High five". Därefter stannar man kvar. Hon gillar inte barn som hela tiden hänger efter henne runt poolen.

Jag känner mig numera lite som en expert - om jag själv får säga.
Du får gärna använda dessa små tips om du själv skall iväg på semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0