Höstrensning

I helgen rensade mamma och pappa allmänningen utanför vår tomt från alla grenar och kvistar som de tog bort från tomten i somras. Det var hur mycket som helst och de fyllde en hel container. Jag bar också några kvistar! Samtidigt passade jag på att leka med farmor som var på besök. Hon puttade mig...

Här står vi inför hennes puttning...


Sen sprang jag som ett jehu neför backen...



Sedan var det dags att gå upp till farmor igen...



För din information så känner jag inte alls något dåligt samvete över att mamma jobbar som 17 i bakgrunden, medan farmor och jag bara leker och har skoj! Vi är ju under-och överåriga.

Ps/Farmor fyller 85 om någon vecka. Då blir det tårta!/Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0