Nyår

Nyårsafton är festligt! Då är det glam och stök; fin middag, bubbel och godisfrossa!
Vi var bjudna till min kusin Liza och hennes pojkvän Jonas. Jag kände mig hemma direkt och fick hyfsat mycket attention - som jag gillar.
Under middagen roade jag mig lite själv. Lånade kameran och tog ett självporträtt samt kröp på elementen. Lyckades även dra till mig kusiner och sysslingar till golvet - mitt under middagen...
     
Sedan blev det godisfrossa. En av mina kusiner, Björn, hängde på.... De andra barnen lyckades också få lite!
     

När det var dags för discot så drog Disco-Totte och jag igång det hela...


Sedan gick vi ut och tittade på alla raketer... Det var häftigt!
    

och alla var glada i förhoppningen om att 2010 blir ett fantastiskt år. Personligen önskar jag:
att det blir lite stabilare i väldskonjunkturen med högre börskurser
att räntorna fortsätter att vara låga
att Victoria och Daniels bröllop går bra och att de blir lyckliga
att poolen snart blir varm
att det är extrapris på majsbågar

Här är mamma, Maria och Liza. Jag vet inte vad de önskar inför 2010 men det är säkert en del vuxenprylar som jag inte förstår ännu...








Sedan fortsatte discot och jag fick med nästan alla på dansgolvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0