En annan dag

Nått som är jättekonstigt är att under julen finns "en annan dag".
Jag förstår det säkert när jag blir 2!
I vilket fall som helst så var vi inne hos Janne och Inger - och gissa vad vi gjorde? Vi åt!
Jag hade tagit med mig min tjutande Polisbil som jag fick av Janne. Han var inte längre lika nöjd med sitt julklappsval efter några timmar med tjutande sirener...
Men sedan är det släkten Lindbergs årliga "julklappsauktion".
Jag fattar inte riktigt hur det går till men de tar varandras julklappar och håller på. En del blir ledsna och andra glada. Här är alla jätteglada.
     
Maria var jätteglad för hon fick en bok med tips om hur man får ligga!!! Björn var inte helt nöjd med sitt schampo och balsam...  Erik vissta inte riktigt vad han fick, men vi andra berättade att det var en jättefin stekpanna som man kan steka ägg i. Dom har tydligen inte kommit till det avsnittet på Ubåts-kaptens-skolan ännu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0