Pappadag

De senaste dagarna har jag och pappa hängt väldigt mycké. Men det är mysigt och vill gillar ungefär samma grejor.
Som idag har vi kollat lite på tänkbara julklappar.

För ett tag sedan visade jag ju en bild på en Ferrari i den här bloggen. Nu är jag mer inne på en 4-hjuling!


Den är precis i min storlek och väldigt häftig... Någon som känner sig manad..?

Sedan var jag tvungen att testa en vuxen-moppe också. Eller vuxen och vuxen. Man får tydligen köra dom redan från man är 15 år. Det är ju bara 12,5 år kvar. Låt se - det borde bli sommaren 2023. Det känns just nu väldigt avlägset...
Notera min snygga Hemavan-mössa. Nu blir nog Thomas glad.



Efter vår spningstur så blev det lunch på mitt (och pappas) favorithak.



MacDonalds är inte fel en lördag.
Där, mellan tuggorna, träffade vi Wille och hans mamma från Marsviken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0